KATERI POLNILNIK JE PRIMEREN ?
IZBERITE SVOJE VOZILO, PLOVILO ALI NAPRAVO IN POMAGALI VAM BOMO !

      

O polnjenju

 

CTEK Sweden AB razvija in izdeluje polnilnike akumulatorjev za vse tipe svinčeno-kislinskih akumulatorjev tako za osebno kot profesionalno rabo. Edinstvene inovacije so CTEK-u omogočile, da so razvili vrhunske tehnologije z več patentiranimi funkcijami in lastnostmi, zaradi katerih so CTEK polnilniki in pribor edinstveni.

 

CTEK ponuja na trgu kakovostne, zanesljive polnilnike in dodatno opremo, ki so učinkoviti, uporabniku prijazni in kar je najpomembneje, varni ( za uporabnika, elektroniko vozila, akumulatorje in polnilnik ).

 

Približno 400 milijonov svinčenih akumulatorjev izdelajo po vsem svetu vsako leto. Vsak od njih potrebuje polnjenje. Če vsak akumulator prejme pravilno nego in polnjenje, se življenjska doba tega precej podaljša ( približno 2-3 krat dlje kot baterije, ki ne prejemajo redne nege in polnjenje ). To pomeni večjo zaščito okolja in logično, finančne prihranke ter večjo zanesljivost vozila.

 

Za okolje to pomeni velik prihranek surovega svinca ( pribl. 7 kg svinca / akumulator ), ki ga primanjkuje in prihranki pri težkih prevozih tovarna-skladišče-trgovec-prodajalec.

 

Gospodarstvo: vlaganje v polnilnik prihrani nepotrebne večje in večkratne  nakupe akumulatorjev v servisih vozil in prihranek stroškov pri reševanju nepotrebnih težav na cesti.

 

Zanesljivost: če boste za akumulator skrbeli pravilno, se boste izognili neprijetnim presenečenjem ( "mrtvim akumulatorjem" ), kar se pogosto zgodi v najbolj neprimernem času.

 

Od svoje ustanovitve je CTEK Sweden AB prodal okoli 4 milijone polnilnikov v 60 držav po vsem svetu. CTEK je zanesljiv dobavitelj številnih najuglednejših svetovnih proizvajalcev avtomobilov in motornih koles. CTEK je od leta 2005 osvojil najboljše ocene na več kot 15 različnih neodvisnih testih polnilnikov akumulatorjev .


KAJ MORAM VEDETI, KO KUPUJEM NOV POLNILEC AKUMULATORJEV 
(slovnično pravilno je sicer polnilnik akumulatorjev) ?

Redko kdo se vpraša z zgornjim vprašanjem. 
Napačen postopek.

 

Danes so zahteve po polnjenju akumulatorjev precej drugačne kot v obdobju fičkov in stoenk.
In starih antimonskih, mokrih in odprtih svinčevih akumulatorjev.

 

Takrat smo akumulatorje doma priključili na navaden linearni ( npr. Iskrin ) polnilnik, ki ni imel zgornje limitirane napetosti, ni imel nikakršnih povratnih informacij z akumulatorja, in ni imel nikakršnih varnostnih funkcij, da bi preprečil neizogibno: izhlapevanje elektrolita ali celo eksplozijo akumulatorja – če smo ga pozabili odklopiti po pribl. 12 urah.

 

Nekateri so svoje »mrtve« akumulatorje nosili v servise akumulatorjev, da so jim jih »obudili v življenje«. In za to plačali, seveda.

 

Danes to ni potrebno več!
Če se boste pravilno vprašali, poučili in – odločili.

 

Seveda, še vedno so bili in še bodo ljudje, ki jih to »ne zanima«, »ne potrebujejo«, se nočejo poglabljati v to »znanost«…in obstanejo v obdobju fičkov in stoenk.

 

Vsi vemo, da »gre vse naprej«. Tako tehnika v avtomobilski industriji, kot tudi nujno potrebna podpora tej industriji. Zahteve za preštevilne elektronske in električne naprave v vozilih zahtevajo tudi boljše in bolj zmogljive akumulatorje. Na tržišču so se uveljavili GEL, v avtomobilski industriji predvsem AGM-VRLA akumulatorji, ki so cenovno in kvalitativno še sprejemljivi. V zadnjih letih se pojavljajo še t.i. LFP akumulatorji za električna vozila, ki pa so posebno poglavje. Ti obvezno potrebujejo posebne polnilnike, ker so to litijevi in je njihovo polnjenje drugačno! Če bi jih polnili s polnilnikom za svinčeve akumulatorje, lahko eksplodirajo!

 

Kaj mora imeti sodoben polnilnik akumulatorjev, oz. je dobro, da ima:

  • Omejeno zgornjo napetost polnjenja na 14,4V
  • Povečano napetost polnjenja za GEL ali AGM akumulatorje ali nizke temperature
  • Nizko nihanje toka in napetosti zaradi elektronike v vozilih
  • Meritev in test stanja akumulatorja
  • Desulfatizacijo močno sulfatiziranih svinčevih celic akumulatorjev
  • Obdelavo - obnovo stratificiranega ( slojevitega ) elektrolita ( v zelo izpraznjenem akumulatorju je elektrolit slojevit: kislina,voda,kislina…)
  • Pulzno dopolnjevanje ( za VZDRŽEVANJE akumulatorja na daljše obdobje je to zelo pomembna funkcija )

CTEK polnilniki  akumulatorjev  vse to imajo !