IZBERITE SVOJE VOZILO, PLOVILO ALI NAPRAVO
IN POMAGALI VAM BOMO PRI IZBIRI 
ZA IZBIRO KLIKNI NA IKONE DESNO ali SPODAJ! 

      

AVTOSALONI IN PRODAJA VOZIL V ČASU KARANTENE

V času karantene za ljudi in vozila (!) se pojavlja še dodata situacija


TRGOVINE Z NOVIMI IN STARIMI VOZILI beležijo v marcu padec prodaje vozil za več kot 60%. V naslednjih mesecih ni mogoče pričakovati, da se bo trg takoj »pobral«. Ostajajo zaloge vozil iz prejšnjega leta (!) in od letos. VSI imajo akumulatorje za zagon motorja! Takih vozil po skladiščih je na tisoče…desettisoče.
Leta 2019 so v Sloveniji prodali 70.000 novih vozil, starih vozil, ocenjujejo, čez 100.000…

 

Mnogim salonom z novimi vozili smo že svetovali, predstavili, zmontirali in dobavili CTEK polnilnike.
Lastnikom avtosalonov (in trgovin s starimi vozili) svetujemo redno vzdrževanje akumulatorja, saj novejše in večje ko je vozilo, VEČJA je STALNA PORABA ELEKTRIKE !  Občasno polnjenje akumulatorja, pogosto šele potem, ko jim računalnik vozila že javlja "too low voltage", ni "dobro" za akumulator.
Vsak akumulator ima že ob izdelavi po katerikoli tehnologiji (mokri Ca/Ca, AGM-VRLA, GEL, litijevi) določeno število polnilno-praznilnih ciklusov.

Torej večkrat ko se akumulator močno izprazni že pri novem vozilu, KRAJŠA JE ŽIVLJENSKA DOBA akumulatorja!

 

 

Ob naših obiskih v avtosalonih smo velikokrat preverili napetosti v vozilih. Pri marsikaterem vozilu smo ugotovili, da je akumulator "poln" samo še 50% !

 

glej SOC klasifikacijo.

 

 

 

 

 

 

 

 

Mnogi avtosaloni še vedno nimajo namenskih polnilnikov. Uporabljajo kako ne preveč "pametno kovinsko škatlo"  (to je samo polnilnik - to ni vzdrževalnik akumulatorja !) in z njim občasno napolnijo akumulator vozila v avtosalonu šele potem, ko jim  računalnik vozila javlja, da je  prenizka napetost.

Pozoren in izobražen potencialni kupec (dragega) vozila je zahteven kupec in opazi tudi take "malenkosti".
Če pa kupi novo vozilo z že precej iztrošenim akumulatorjem, pa prodajalcu ni v dobro ime, če tak kupec pride nazaj čez kako leto, ker je akumulator opešal.

 

Precej lastnikov takih vozil je že prišlo do nas, ker so ga na servisu (ki imajo običajno avtosalon) poslali k nam, da pač naj kupijo CTEK polnilnik-vzdrževalnik akumulatorja. Nekaj teh lastnikov so nam to povedali z ne prav pozitivnim mnenjem do servisa in znamke vozila, ki so ga kupili...

 

 

 

 

 

Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo in beleženjem piškotkov.V redu Več o piškotkih