IZBERITE SVOJE VOZILO, PLOVILO ALI NAPRAVO
IN POMAGALI VAM BOMO PRI IZBIRI 
ZA IZBIRO KLIKNI NA IKONE DESNO ali SPODAJ! 

      

KAKO REŠEVATI AKUMULATOR VOZILA V KARANTENI DOMA IN DRUGJE

Če imate večje kapacitete akumulatorja, morate izbrati ustrezno močnejši polnilnik. Naše podjetje na željo izdela komplet skupaj s podložno ploščo, priklopom in elektro instalacijo. Za to se pogosto odločajo podjetja z večjim številom vozil, ki niso stalno v uporabi (podjetja za izposojo kombijev, manjši tovornjaki, gasilci, itd.).


V času izolacije, ki je nam zapovedana za nedoločen čas (?), bodo tudi naši jekleni konjički prisilno parkirani. Sodobna vozila s polno elektronike (posebno pa s Start&Stop sistemi), kot tudi starejša vozila…VSI imajo akumulatorje! Kot je splošno znano, če se z vozili ne vozimo vsakodnevno (!), akumulator hitro oslabi. Posebno v hladnejšem vremenu.

Dokaj hitro se začne sulfatizacija: svinec na ploščah akumulatorja se spreminja v svinčev sulfat in nalaga na njihove površine, kar vedno bolj otežuje tudi kemične procese, poleg tega, da se svinčev sulfat nikoli več ne bo »spremenil« nazaj v svinec in je tega, posledično, vedno manj…).
Povedano poenostavljeno: akumulatorju tako skrajšujemo življensko dobo.


Kako mi rešujemo nastalo situacijo oz. kako mi vzdržujemo naša vozila doma? 

 

Enostavno. Seveda morate imeti »pri roki« šukov vtičnico z 230V napetostjo.
 

Na naše parkirano vozilo smo priklopili CTEK polnilnik-vzdrževalnik akumulatorja MXS 5.0  (na sliki spodaj).
Kdor ima v vozilu manjšo kapaciteto akumulatorja (tja do 65Ah), je dovolj že polnilnik-vzdrževalnik MXS 3.8 (žena ima malo staro Toyoto, na sliki spodaj).
Uporabili smo tudi CTEK nosilec za polnilnike za montažo na zid in CTEK komfort konektor - 2,5m podaljšek, da smo dosegli od polnilnika do klem akumulatorja. Za nadzor nad akumulatorjem imamo na kleme akumulatorja priklopljen CTEK CTX Battery Sense 12V

Naš akumulator je vedno 100% poln . To stanje nam potrjuje tudi CTEK CTX Battery Sense 12V (na sliki spodaj), katerega stanje sledimo na pametnem telefonu preko Bluetooth vmesnika.


Mi smo sicer naša vozila priklapljali že pred karanteno (beri in glej spodaj  "Naš akumulator je vedno 100% poln"), sedaj, ko vozilo parkiramo že več tednov, pa vsekakor!
 

Ps.: našemu štiri leta starem vozilu s Start&Stop sistemom (AGM ali EFB akumulator) pozimi že po 24 urah pade napetost  akumulatorja pod 12,4V (ob toplejšem vremenu v nekaj dneh), zato smo ga imeli priklopljenega že pred karanteno. 
Kaj pomeni padec napetosti na 12,4V  TUKAJ  

OPOMBA: prve težave z zagonom motorja se pričnejo, ko ima akumulator samo še cca. 75% napetosti (tukaj so še pomemben faktor obraba motorja, gostota olja, kvaliteta goriva, moč motorja).

V prejšnjem 16 let staremu vozilu smo dokupili samo en akumulator…

 

NAŠI DODATNI PREDLOGI:
- vozila z manjšo kapaciteto akumulatorja do približno 65Ah (torej vozila, ki so največ v domači uporabi), je dovolj že polnilnik-vzdrževalnik CTEK MXS 3.8.
- vozila s kapaciteto do približno 95Ah CTEK MXS 5.0.
- vozila nad  95Ah pa predlagamo vsaj CTEK MXS 7.0 še bolje CTEK MXS 10.


CENE SO ENAKE KOT PREJ ! 
Nismo vojni dobičkarji, le pomagati želimo ljudem
, da po koncu karantene ne bo vaše vozilo obstalo v prisilni »karanteni«, ker akumulator ne bo sposoben zagnati motorja…pa še dodatni stroški za nakup novega akumulatorja (ali klicanje servisa oz. vleko vozila) ODPADEJO.

 

V kratkem bomo dodali video, kjer bo na našem 4 leta starem vozilu s Start&Stop sistemom vidna poraba elektrike, ko z daljincem odklenemo vozilo in PREDEN sploh zaženemo vozilo. Akumulator je AGM, kapacitete 70Ah, zagonski tok 760A (po EN-SAE-GS).
Presenečeni boste.

 

 

 

 

NAŠ AKUMULATOR JE VEDNO 100% POLN (slika zgoraj in spodaj) . To stanje nam potrjuje tudi CTEK CTX Battery Sense 12V (na sliki spodaj, montiran na kleme akumulatorja), katerega stanje sledimo na pametnem telefonu preko Bluetooth vmesnika.

 

 

 

"TEŽAVE" IZ NAŠE PRAKSE

V praksi vidimo, da lastniki, ki so že v pokoju (in so si zasluženo končno privoščili "malo dražje" in novejše vozilo s polno elektronike ), težko  spremenijo svojo miselnost.

V kleteh oz. garažah imajo "stare omare" (polnilnike še iz bivše Juge), ki jih občasno (1 x na mesec ali dva meseca?) priključijo na svoja vozila. "Saj sem ga napolnil", pravijo. Avto pa zelo poredko uporabljajo. SEDAJ, v času karantene pa sploh.
Ko jim izmerimo napetost, pogosto naletimo na akumulator, ki je že "tik pred zdajci" oz. "poln" samo še 50% (pod 12,4V).

 

 

Nekatera gasilska društva se šele po nekajletnih slabih izkušnjah (beri: nakupi po dva, štiri akumulatorje za 24V sisteme v, recimo, petih letih) odločijo, da "prastare omare" (linearne polnilnike) zamenjajo z najnovejšo tehnologijo.
Naše podjetje izdela ponudbo za specifičen komplet (ker so vsaka garaža in potrebe drugačne). Po dogovoru MONTIRAMO po vsej Sloveniji !

 

 

PODJETJA, KI POSOJAJO VOZILA, IMAJO TRANSPORTNO, SELITVENO ALI DRUGO DEJAVNOST.
Mnogim se je posel ustavil in čakajo na boljše čase. Kaj storiti z akumulatorji v stoječih vozilih?
Naš predlog (IZVAJAMO TUDI MONTAŽE) je viden spodaj. Investicija v CTEK polnilnik se bo 100% povrnila…

 

 

Kakšen je DIN konektor in kako ga montiramo (eden od načinov)  glej TUKAJ

 

 

 

Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo in beleženjem piškotkov.V redu Več o piškotkih