ZA POMOČ: IZBERITE SVOJE VOZILO, PLOVILO ALI NAPRAVO
IN POMAGALI VAM BOMO PRI IZBIRI 
ZA IZBIRO KLIKNI NA IKONE DESNO ali SPODAJ! 

      

RECOND način in CTEK polnilniki

KAJ JE RECOND - CTEK

 

Pogosta vprašanja za CTEK

polnilnikov so od naših kupcev. Kaj je RECOND in kdaj ga lahko uporabljamo.
Iz naše prakse od leta 2004 (uporabljamo jih tudi sami, ne samo prodajamo) sem ugotovil, “da ni vse tako kot piše” v navodilih ali reklamnih tekstih podjetja CTEK. “Na terenu” so “manjše razlike” velikokrat pogojene tudi od stanja, vrste in načina uporabe akumulatorja.

Tak primer je RECOND način, ki ga Švedi priporočajo vsaj enkrat na leto, da “obnovite” akumulator (vendar berite do konca!).

Osebno nisem najbolj pristaš tega, saj vemo, da povišana napetost polnjenja nad 14.7V povzroča segrevanje elektrolita in posledično IZHLAPEVANJE elektrolita! To pa ni najbolj “zdravo” za akumulator. Kot CTEK navaja v podatkih, se v RECOND načinu napetost dvigne (pri tej izbiri najprej opravi vse korake, dokler ne doseže 6. stopnje) napetost
DO MAKS. 15.8V z maks. 1.8A (ne doseže vedno napetost 15.8V, verjetno je to odvisno od stanja akumulatorja).

In še nekaj: CTEK  EKSPLICITNO  NE NAVAJA, da način RECOND v bistvu NI NAJBOLJ PRIMEREN za t.i. zaprte (MF ali Wartungsfrei) akumulatorje, ki so danes v večini.
RECOND način je najbolj primeren za iztrošene mokre (Wet) akumulatorje, kjer LAHKO dolivate destilirano vodo (oz. jo preje morate doliti, da ne bi polnili suhe celice!) .

Potrebno je odviti pokrovčke na akumulatorju, odklemati od vozila (da se ne poškoduje elektronika vozila), CTEK napetost poveča do 15,8V, tako “zavre” elektrolit in ga premeša, posledično pride do vplinjanja, tako odpravlja SLOJEVITOST elektrolita, ki se nabira v slojih (kot prekmurska gibanica, kar zmanjšuje kapaciteto…).

NAŠE IZKUŠNJE ?
Ko smo zelo sulfatiziran oz. iztrošen 185Ah moker (Wet) akumulator polnili z MXS 25 v RECOND načinu (do 15.8V z 1.5A), smo odvili pokrovčke in dolili destilirano vodo.
V nekaj urah je začel elektrolit šumeti (se segrevati) in izhlapevati  t.i. pokalni plin  (razmerje 2 dela kisika, 1 del vodika) in špricati iz odprtin akumulatorja ! Ker je to jedka snov, je potrebno paziti kje to delate, da nimate polnilnika na ali tik ob akumulatorju, da ne šprica po karoseriji, itd. !

 

Edino na enem mestu v navodilih ima CTEK napisano za kaj in kdaj se uporablja način RECOND
(in to uporabniki običajno ne berejo ali spregledajo):

 

 

 

 

 

 

Navodila CTEK (prosimo BERITE NAVODILA!):

 

 

 

 

PRAVNO OBVESTILO (zaradi 100% kopiranja naših tekstov na spletne strani drugih podjetij, ki jim ne dobavlja naše podjetje):
Slovenski tekst za CTEK polnilnike na naši spletni strani www.ctek.si je intelektualna lastnina uradnega distributerja za Slovenijo, to je podjetja Sončna uprava Edvard Brank s.p.
Javna uporaba, tiskanje in razmnoževanje našega teksta fizičnim osebam z dejavnostjo prodaje in pravnim osebam za reklamiranje njihove prodaje v svojih prostorih ali na spletu ni dovoljena, razen podjetjem, ki jim dobavlja naše podjetje!
Kršitve intelektualne lastnine bomo v bodoče po pravni poti preprečili po Zakonu o avtorskih in sorodnih pravicah in zahtevali denarno nadomestilo.

 

 

 

Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo in beleženjem piškotkov.V redu Več o piškotkih