IZBERITE SVOJE VOZILO, PLOVILO ALI NAPRAVO
IN POMAGALI VAM BOMO PRI IZBIRI 
ZA IZBIRO KLIKNI NA IKONE DESNO ali SPODAJ! 

      

POLNILNIK ALI VZDRŽEVALNIK?

POLNILEC ALI VZDRŽEVALEC, KAKŠNA JE RAZLIKA?

CTEK polnilniki - polnilci so "pametni" polnilniki - polnilci akumulatorjev. KO doseže predzadnjo stopnjo, PRENEHA polniti in vstopi v način vzdrževanja s stalno dobavo napetosti 13,6V.
Vsak CTEK polnilnik, ČE JE STALNO PRIKLOPLJEN na akumulator, ima limitiran čas na DESET DNI, ko prestopi v ZADNJI NAČIN in PULZNO DOPOLNI akumulator, nato pa spet “čaka” v predzadnji stopnji…Če vmes pade napetost, takoj začne s celim ciklusom polnjenja do predzadnje stopnje…in na DESET DNI ponovno pulzno dopolni. Zato je TUDI vzdrževalnik akumulatorja.

Pozor: nima nikakršnega načina oz. stopnje, ki bi PRAZNIL akumulator, kot nekateri pišejo, da mora biti!
Edino “praznjenje” so led diode na CTEK polnilniku, ki praznijo akumulator (seveda mora biti stalno priklopljen na njega). Vendar te led diode porabijo tako malo električne energije, da Švedi sploh ne dajejo podatka o tem.
 

Pravzaprav je v tehničnih podatkih za vsak polnilnik podan tudi ta podatek.
Npr.:  odvzem toka iz akumulatoja: <1Ah/mesec (ko je priklopljen samo na akumulator)

 

Na spletu opažamo veliko vprašanj o polnilnikih, ki vzdržujejo akumulatorje. Na raznih forumih, FB skupinah, itd., je veliko strokovnjakov in “strokovnjakov” z nasprotujočimi trditvami.
Nekateri celo svetujejo “staro metodo”: iz vozila, motornega kolesa, itd., odstrani akumulator, ga napolni in shrani na toplo. Po parih mesecih pa spet napolni…Pri novih in kvalitetnih akumulatorjih ta “tehnologija vzdrževanja” morda deluje celo nekaj let. Vendar (če ga ne pozabi napolniti vsaj na 3 mesece!), se akumulator v tem obdobju vsakič lahko samoizprazni do 70-80% kapacitete (ali celo več (!) in pozor: pri temperaturi okolja 25°C)! Glej SOC kvalifikacijo: https://www.ctek.si/padec-napetosti-soc-klasifikacija-napolnjenost-akumulatorja

Zakaj ta “stara metoda” ni najboljša?
Znano je, da se VSAK svinčenokislinski (Lead-Acid) akumulator, ki so danes v večini vozil SAMOPRAZNI približno od 4-6% na mesec: https://batteryuniversity.com/learn/article/elevating_self_discharge

 

RAZLIKA MED CENENIMI IN CTEK POLNILNIKI - POLNILCI AKUMULATORJEV
Starejši polnilci (npr. stari dobri linearni “trafelci”, ki napolnijo še tako prazen akumulator, vendar szulfatiziranemu ne povrne kapacitete!) nimajo funkcije vzdrževanja. Tudi novejši in ceneni, ki jih prodajajo od 10 € naprej, dvomimo, da imajo vsi to funkcijo. In da so VARNI, kar je najbolj pomembno!
Lastniki bolj ali manj dragih vozil, dvokolesnikov, itd., “prišparajo” nekaj deset € in kupijo polnilec v trgovskih verigah, kjer prodajajo prvenstveno hrano, poleg pa še ceneno tehnično blago sumljive kakovosti. Ob morebitni reklamaciji v času garancije pa dobijo dobropis. Običajno za hrano, saj tistih polnilcev ni več…

Naše podjetje v času garancije ZAMENJA morebitno okvarjeni polnilnik z NOVIM (garancija je 2 leti za PRO in 5 let za polnilnike “za doma”).


Kako deluje CTEK MXS 5.0 polnilnik-vzdrževalnik - polnilec-vzdrževalec, primer desulfatizacije: https://www.youtube.com/watch

 

ULTIMATE SPEED, AUTO XS in podobni polnilci so si podobni po notranji strukturi: kitajski izdelovalci se kopirajo že celo sami med sabo : https://www.youtube.com/watch=1209s

Za AUTO XS polnilec (pri 25:25 minuti) nekdo ugotavlja, da polnilnik ne dosega opisanih parametrov: https://www.youtube.com/watchWL9a8orI

Polnilnik, ki ga je večja trgovska veriga letos razprodajala za 9,99€, je iz zgoraj opisane kategorije.


Vendar “koga to briga”. Samo da je poceni.

Se upate trditi, da je izdelovalec tega polnilnika dobil za ta polnilec 2-3 € in da je za ta denar v njega vgradil kvaliteten material?

Si upate imeti vozilo z akumulatorjem (verjetno v garaži svoje hiše) za “precej denarja”, in s to električno napravo polniti-vzdrževati akumulator več mesecev ter ne bo nič “narobe”…? Morda (!) bo vse v redu, ČE boste imeli srečo in bo “tak” polnilec (vzdrževalec?) deloval tako kot mora.
Če bo kaj narobe...bo v najboljšem primeru “šel” samo  akumulator.


Vsaka “tehnika” lahko odpove. Tudi CTEK polnilec akumulatorja, da ne bo pomote.
Vendar na Švedskem je tim strokovnjakov, ki stalno stremijo za tem, da se to zgodi zelo redko.
Naše podjetje sporoča morebitne napake za vsak polnilec akumulatorja direktno v njihovo podjetje.
Ali bo “kitajc” izvedel za vašo morebitno težavo (ali celo povzročeno škodo) s takim polnilcem?
Ne bo, in ga ne zanima več. Je že “dobil svojih” 2-3€.

 


 

Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo in beleženjem piškotkov.V redu Več o piškotkih