"Moral sem vas poklicali Edvard. Izredno ste se izkazali"!
"Hvala, povejte naprej"...in še precej takih klicev vsako leto ob uspešni rešitvi "problema" (reklamacija, nasveti, o delovanju ali izbiri polnilnika...).
Janez S. iz Kamnika
sm guglal in gledal po raznih spletnih trgovinah.
Vsa čast. Vi ste mi dali na vse odogovre. In spletno trgovino imate krasno narejeno.
Če klikneš na svoje vozilo ti pokaže izbor polnilca. Bravo!
Zato sem se oglasil pri vas in se bom še, če bom še kaj rabil.
JANEZ L. sporoča:
Pozdravljen,
Je že zmontirano in že deluje.Odlično ste mi to svetovali.Hvala in lep pozdrav,Janez
Ali so CTEK polnilci kompatibilni z BMW CanBus napeljavo oziroma bolj preprosto, ali ga lahko priklopiš direktno na 12V vtičnico kot to narediš z originalnim BMW polnilcem? Ne bi namreč rad "skuril" novega motocikla s tovarniško garancijo ...
Hvala za povratno informacijo,
Sent from my iPad
Sem uporabnik polnilnika CTEK MULTI XS 3600. Ob zadnjem polnjenju akumulatorja sem ugotovil, da s tipko »mode« ne morem nastaviti želenega programa polnjenja. Polnilnik sicer zazna priklop na akumulator in el vtičnico (gori lučka za stanje pripravljenosti). Poizkusil sem še na dveh drugih akumulatorjih, pa tudi tu nisem mogel izbrati načina polnjenja. Polnilnik sem pustil tudi dlje časa priklopljen, če bi se slučajno »zbudil« vendar brez uspeha.
Zanima me ali imate servis za popravilo napake na omenjenem polnilniku?
Lep pozdrav
Vaši polnilci imajo, poleg polnjenja, še nekaj funkcij, ki jih ne razumem.
Kaj je to RECOND, ki je na mojem polnilcu, ki sem ga kupil pri vas pred leti?
Moram reči, da sem zelo zadovoljen z njim, vendar sem do sedaj uporabljal samo AVTO funkcijo.
Hvala za odgovor.
kot uporabnik polnilnika CTEK MXS 3.8 lahko zaenkrat njegovo učinkovitost izredno pohvalim. Moj 3 leta star akumulator je po polnjenju »oživel«, če se lahko tako izrazim. Z vžigom hladnega motorja ni več dosedanjih težav ob nižjih temperaturah in daljšem mirovanju avta. Akumulator imam priključen skoraj neprestano zaradi vdrževanja nivoja napetosti. Pomeril sem napetost in tester kaže napolnjenost do okoli 14.3-14.4V kar je ob upoštevanju pogreška testerja 0.1V odličen rezultat.
Zanima me v kolikšnem času pade napetost akumulatorja na nivo ko ga je treba spet polniti?
no, pa sem še celo jaz nekaj novega zvedel, čeprav se tudi nekaj malega ukvarjam s polnilno tehnologijo :ok2
Jaz lahko CTEK načeloma samo pohvalim, ker me je 2x že rešil (ga sicer ne lastim, posodil je sosed :hihi), pa še vseeno za polnjenje uporabljam ansmannovega rdečkota :ok za baterije od skuterja in občasno akuje iz avtodoma :ok
Sem bil pa presenečen kako zmogliva je taka majhna škatlica. Včasih so bili dobri polnilci gromozanske škatle. Bom pa zaenkrat ostal pri sposojanju od kolega, saj ga rabim le parkrat letno.
Spoštovani,
danes sem prejel polnilnik MXS 3.8 in že polni moj akumulator. Zdi se mi res dobra izbira in prepričan sem, da je to inteligentni polnilnik in vreden svoje cene. Prebral sem navodila za uporabnike, bi pa vseeno rad dobil še nekaj
dodatnih informacij.
1.Zanima me, ali pri polnjenju (program za hladno vreme) lahko pride do prenapolnjenja akumulatorja. Običajna zgornja vrednost napetosti je lahko
2.Ali se program za hladno vreme lahko uporabi kljub temu, da temperature nihajo (npr. podnevi je temperatura tudi do 10 st., ponoči do -5 st.). Upam, da ni potrebno preklapljanje programa.
3.Ali je potrebno zračenje garaže tudi pri polnjenju Ca/Ca akumulatorjev brez vzdrževanja? Ali se akumulatorji Ca/Ca lahko polnijo s programom za hladno vreme?
Toliko zaenkrat.
Lep pozdrav
Andrej K.
Sam uporabljam CTEK 3600 že par let za vzdrževanje akuja na Z3ju. Brez kakršnihkoli težav. Je pa nekajkrat pomagal tudi pri zbujanju 530d - ja in A6 2,5 TDI - ko so vse variante s kabli odpovedale, je na vrsto prišel CTEK - pol urce, vžig iz prve.
Jaz ga lahko samo priporočam, prav tako Edvarda, ki je prodajalec na mestu in ga ob tej priliki lepo pozdravljam na forumu.
Pa še en mali review, ki ga lahko mirne volje popravite itd...Za objavo se ne sekiram ..glavno ,da imam polnilce :)))
Po napol prazni bateriji v motorju HONDA ,mi je prijatelj posodil njegov
polnilec neke neznane firme in sem si rekel ,da nekaj takega moram imeti pri
hiši (nimam rad sposojanja).Na internetu sem našel CTEK polnilce, pogledal info o njih, par testov in dosti youtube posnetkov in iz prve kot radi rečemo, naročil CTEK MXS 10 s setom za vžigalnik z
ledicami (kolobarim med dvema 100Ah in tremi 60Ah akumulatorji), ter CTEK XS 0.8 (motor 11Ah in kosilnica 23Ah).Lahko rečem samo ,da stare (navadne) polnilce ne moreš primerjati s temi.Polnil
sem tudi prijateljem (od 15Ah do 160Ah),ki so me po polnjenju vprašali, če sem jim zamenjal stari akumulator z novim. Pohvalim CTEK polnilce (ki so med drugim tudi IDIOT PROOF hahaha), še bolj pa tega gospoda, profesionalnost in njegovo veliko zalogo potrpljenja pri mojih vprašanjih,ki jih ni bilo malo. KOLIKO VPRAŠANJ, TOLIKO NASVETOV!!
Skratka še obstajajo firme v Sloveniji,ki se za svojo prihodnost nimajo kaj bati. Čez teden dni pa sem za sebe naročil CTEK XC 0.8 6V (da hčerki napolnim 6V baterije v njenih vozilih-igračkah) in CTEK MXS 10 za mojega prijatelja ,ki sem mu polnil akumulator za kombajn.
Naj vas ime firme (SONČNA UPRAVA) ne zavede ,ker je genialno.
LP zvonko
pri mojem motociklu sem zamenjal svinčev akumulator z LiFePO2 akumulatorjem.
Je precej lažji, vendar ga alternator ne napolni dovolj in sprazni se hitreje, če je kak stalen porabnik ob mirovanju motocikla.
S CTEK LITHIUM XS polnilnikom-vzdrževalnikom sem to rešil.
Sedaj motor vžge »kot mina« saj ima veliko večji zagonski tok! Pa še cenejši je od druge evropske konkurence.
»Kitajcev« tu ne štejem (kvaliteta-cena).