Splošni pogoji poslovanja
 

To spletno mesto upravlja podjetje Sončna uprava Edvard Brank s.p.

Splošni pogoji poslovanja spletnega mesta ctek.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1) ter Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1).

Ti Pogoji poslovanja predstavljajo dogovor med nami (Sončna uprava Edvard Brank s.p.) in vami (kupcem ali obiskovalcem spletne strani ctek.si).

Pogoji poslovanja urejajo pogoje uporabe spletnega mesta in spletne trgovine na spletnem naslovu ctek.si (v nadaljevanju "spletno mesto” ali "spletna trgovina”), vaše in naše pravice in obveznosti ter vsebino kupoprodajne pogodbe med vami in nami glede kupljenih artiklov.

Zavezujejo vas Pogoji poslovanja, ki so veljavni v trenutku oddaje spletnega naročila. Pred oddajo naročila vas bomo v postopku nakupa posebej opozorili na Pogoje poslovanja in vas prosili, da potrdite, da ste z njimi seznanjeni in jih sprejemate.

1. Podatki o podjetju Sončna uprava Edvard Brank s.p.  

Podjetje: 

Sončna uprava Edvard Brank s.p.  

Sedež:

Ljubljana

Poslovni naslov:

Brodska cesta 38, SI-1000 Ljubljana

Matična številka:

1995189000

Davčna številka in ident. številka za DDV:

SI21113718, Smo zavezanec za plačilo DDV

Banka: NLB d.d.

IBAN: SI56020320254720985

Elektronski naslov:

soncna.uprava@telemach.net in info@ctek.si

Telefonska številka:

+386 41 80 33 48 in +386 41 608 400

 

2. Ponudba in cene artiklov na spletnem mestu
 

Vsebina spletnega mesta ter ponudba artiklov na njem se zaradi narave poslovanja prek spleta lahko ves čas spreminjata. Prav tako se lahko spreminjajo cene artiklov. Slike artiklov so simbolične. Izdelek se lahko razlikuje od slike izdelka na spletu (barvno, številčno… možno je odstopanje). Narava poslovanja preko svetovnega spleta je zelo dinamična, zato se lahko zgodi, da v trenutku oddaje naročila uporabnika izdelka ni mogoče dostaviti. V tem primeru vas bomo o tem tudi obvestili.

Vse cene artiklov so v eurih (EUR) in vse cene vključujejo DDV. 

Cene določenih artiklov so lahko znižane. Znižani izdelki bodo jasno označeni tako, da bo poleg redne cene vidno označena znižana cena.

Artikli na spletnem mestu niso namenjeni otrokom. 

Količino artiklov, ki jih lahko naenkrat ali v določenem obdobju kupite, lahko vsak čas omejimo. Prepovedana vsaka predelava, kopiranje ali drugo posnemanje artiklov ali drugih vsebin na spletni strani.         

3. Kakšen je postopek nakupa na spletnem mestu? 
 

  1. Izbira izdelkov in košarica: V spletni trgovini izberi izdelek in klikni na povezavo ”Dodaj v košarico”. Sistem obvesti, da je bil izdelek uspešno dodan v košarico. Sedaj lahko nakupujete dalje ali pa zaključte nakup s klikom desno zgoraj na ikono košarice. S klikom na »Prikaži košarico” lahko odprete in urejate vsebino košarice.
  2. Odstranitev izdelka iz nakupovalne košarice: V kolikor ste se zmotili ali si premislili glede količine izdelkov, lahko število ali izdelek preprosto popravite ali odstranite tako, da kliknete na gumb »Prikaži košarico”. Količino izdelkov popravite z vpisom pravilne številke/količine. Izdelek odstranite s preprostim klikom na križec ob izdelku.
  3. Na blagajno: Postopek nakupa nadaljujete s klikom gumba ”Na blagajno”. Za dokončanje naročila morate izpolniti potrebna polja:
  • Podatki kupca: v obrazec je potrebno vpisati podatke o naslovu za dostavo ter e-poštni naslov in kontaktno telefonsko številko), ki jih potrebujemo za potrditev in zaključek naročila ter za dostavo izdelka.
  • Če potrebujete račun za podjetje, izpolnite podatke za dostavo in račun v zavihku za pravne osebe, s pravilno izpolnjeno davčno številko in označbo za “Zavezanec za DDV (Da / Ne)”. Če je podjetje davčni zavezanec, obvezno pred davčno številko vpišite predpono SI.
  • V istem koraku izberite tudi način plačila.
  • Pred oddajo naročila je potrebno označiti, da se strinjate z našimi Pogoji poslovanja in Politiko zasebnosti.
    1. Pregled naročila: Pred oddajo naročila bodo na zaslonu razvidni vsi ključni podatki o naročilu, da jih lahko preverite in po potrebi popravite: seznam artiklov, ki so dodani v nakupovalno košarico, cene artiklov, strošek poštnine, vrednost DDV, način plačila, skupni strošek za plačilo ter podatki za dostavo. Morebitne napake glede želenih artiklov ali njihove količine lahko popravite tako, da se z ukazom ”nazaj” v brskalniku vrnete v nakupovalno košarico in tam uredite spremembe. Prav tako ob pregledu lahko preverite vnesene podatke in morebitne napake pri vnosu podatkov in po potrebi popravite. Sistem pa bo že sproti vidno opozoril, v kolikor bi pozabili izpolniti kakšno obvezno rubriko s podatki za naročilo ali vpisali neustrezno obliko podatka.
    2. Zaključek naročila: Naročilo bo oddano, ko potrdite s klikom na gumb ”Potrdite nakup / Naročilo”. Če je bilo naročilo uspešno oddano, se na spletni strani izpiše tekst “Vaše naročilo je bilo sprejeto”.
  • Obvestila o naročilu:
  1. Sporočilo o prejemu naročila: Po oddaji naročila boste prejeli obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo prejeto.
  2. Sporočilo o potrditvi naročila: Po prejemu naročila bomo naročilo potrdili oziroma zavrnili, če ga ne bi mogli izpolniti. Če naročilo potrdimo, boš po elektronski pošti prejel sporočilo, da je naročilo potrjeno. S trenutkom prejema sporočila o potrditvi naročila, je kupoprodajna pogodba med tabo in nami sklenjena. 

Sporočilo o potrditvi naročila, skupaj s temi pogoji poslovanja, predstavlja vsebino pogodbe med vami in nami – sporočilo bo v vašem in našem e-poštnem predalu

Varovanje osebnih podatkov

Obvezujemo se, da so osebni podatki pridobljeni preko spletnega mesta www.ctek.si v celoti ostali varovani in obdelovani izključno s strani podjetja podjetja Sončna uprava Edvard Brank s.p.. Z vsemi pridobljenimi podatki ravnamo v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1). Vsi osebni podatki so zaščiteni pred izgubo, uničenjem, ponarejanjem, manipuliranjem in neavtoriziranim dostopom ali neavtoriziranim odkritjem s strani tretjih oseb.

Osebni podatki pridobljeni na spletnem mestu www.ctek.si se uporabljajo izključno za potrebe obdelave, izvedbe in dostave naročila.

PIŠKOTKI IN VTIČNIKI

Podjetje Sončna uprava Edvard Brank s.p. uporablja piškotke, da bi lahko individualno oblikoval in optimiral internetno izkušnjo in porabo časa uporabnika. Piškotki vsebujejo na primer informacije o vaših dosedanjih dostopih do določenega strežnika ali informacije o tem, katere ponudbe ste do sedaj pregledovali.

Piškotkov ne uporabljamo za to, da bi ogrožali programe ali naložili viruse na računalnik uporabnika. Glavni namen piškotkov je predvsem v tem, da lahko z njihovo uporabo pripravimo ustrezno ponudbo in omogočimo kolikor je le mogoče prijazno uporabo storitve.

Pri prvem obisku spletne strani, vas bo sistem vprašal, katere vrste piškotkov dovolite, vaša odločitev bo shranjena. Če želite spremeniti nastavitve piškotkov in sledenje, kliknite tukaj.

Uporaba piškotkov lahko kadarkoli zavrnete. To lahko običajno storite z ustrezno spremembo nastavitev brskalnika ali z dodatnimi programi. Podrobneje o tem lahko preberete v brskalnikovi funkciji »pomoč« na spletni strani ponudnika. Če se boste odločili za zavrnitev piškotkov, lahko to zmanjša funkcionalnost strani, kar boste pri uporabi storitev mogoče opazili kot negativno izkušnjo.

Nujni piškotki so potrebni za brezhibno delovanje strani in anonimno analitiko uporabe spletne strani. Nastavijo se, ko izvedete kakršnokoli akcijo na spletni strani, ki se zgodi s klikom na enostavne povezave. Za te piškotke nam v skladu z GDPR ni potrebno dobiti vaše privolitve. Če ste v brskalniku povsem onemogočili vse piškotke, morda ne boste mogli pregledovati naše spletne strani. Vsi nujni piškotki so nastavljeni tako, da se IP naslovi uporabnikov samodejno pretvorijo v naključno ID oznako, iz katere ne moremo prepoznati vaše identitete.

Analitični piškotki so piškotki, ki jih potrebujemo za analizo obiska in izboljšanje vaše izkušnje pri uporabi strani. Za analitiko uporabljamo Google Analytics, vendar na način, da anonimiziramo del vašega IP naslova, zato vas zgolj preko tega podatka ne moremo identificirati.

Oglaševalski piškotki so piškotki, ki nam ali drugim uporabnikom teh podatkov omogočajo oglaševanje vam prilagojenih ponudb. Za te piškotke potrebujemo vašo privolitev, poleg tega pa vas dodatno opozarjamo, da morate nastavitve piškotkov drugih strani (npr. Facebook) urediti tudi v svojem profilu oz. nastavitvah znotraj vašega računa pri tem ponudniku. Z uporabo te spletne strani se strinjate s tem, da Google obdeluje vaše osebne podatke na prej opisan način in za prej naveden namen.

Z uporabo spletne prodajalne uporabnik soglaša z načini uporabe podatkov, ki so opisani v izjavi o zbiranju osebnih podatkov.
 

4. Kdaj je sklenjena kupoprodajna pogodba? 

Kupoprodajna pogodba med vami in nami je sklenjena, ko na navedeni elektronski naslov prejmete sporočilo o potrditvi naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksni in veljajo tako za nas kot za vas.

Kupoprodajno pogodbo predstavlja sporočilo o potrditvi naročila skupaj s temi Pogoji poslovanja. 

Sporočilo o potrditvi naročila je v elektronski obliki shranjeno na strežniku podjetja Element Lab d.o.o., Litostrojska cesta 56, 1000 Ljubljana
 

5. Plačilo in izdaja računa  

Na voljo so načini plačila:

  • Plačilo po UPN (predračun)
  • Plačilo po povzetju
  • Plačilo z gotovino na našem naslovu za osebni prevzem

Plačilo mora biti izvedeno najkasneje v 5 dneh od prejema predračuna v primeru plačila po predračunu (UPN). Če iz kakršnegakoli razloga plačilo ne bo izvršeno v 5 dneh po prejemu sporočila o potrditvi naročila, se šteje kupoprodajna pogodba za razvezano. Z obdelavo naročila in njegovo dobavo bomo pričeli po prejemu plačila.

Račun za opravljen nakup bomo poslali na vaš elektronski naslov ali pa ga prejmete ob dostavi blaga.
 

6. Dostava artiklov (blaga)

Dostava artiklov: Artikle odpošljemo kar najhitreje po tem, ko je sklenjena kupoprodajna pogodba in ko je izvršeno plačilo za artikle. To pomeni še isti dan, če je vplačilo vidno na našem računu do 11:30, oziroma naslednji delovni dan, najkasneje pa v treh delovnih dneh.

V nobenem primeru ne odgovarjamo za to, da bodo artikli dostavljeni v običajnem predvidenem roku za dostavo. Navedeni roki so informativne narave.

Dostava poteka preko GLS dostavne službe. Strošek dostave v Sloveniji znaša 4,92€+DDV (6,00€ z DDV).

Dostava z GLS: Pred dostavo prejmete e-mail in SMS, kjer GLS obvešča o predvidenem času dostave. Kurir lahko pred dostavo pokliče, še posebej, če imate paket, kjer odkupnino plačate ob povzetju. V obeh obvestilih prejmete številko paketa, kateremu lahko tudi sledite na https://gls-group.com/SI/sl/sledenje-posiljki

Navadno se dostava vrši naslednji delovni dan, v dopoldanskih urah. Predvideni čas dostave po Sloveniji je sicer med 1 in 3 delovnih dni

V primeru, da paketa ne želite prevzeti na namembnem naslovu, ga lahko preusmerite za dostavo na paketomat ali drugo prevzemno mesto. Tako lahko nastanejo dodatni stroški ob tovrstni vročitvi.

7. Odstop od pogodbe

V 14 dneh od dneva, ko prejmete oziroma prevzamete artikel, nam lahko sporočite, da odstopate od kupoprodajne pogodbe. Za odstop ne potrebujete navesti nobenega razloga. Šteje se, da je podana odstopna izjava pravočasno, če je pošljana v navedenem roku, določenem za odstop od pogodbe.

Odstop od pogodbe nam sporočite z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopate od pogodbe, na e-naslov info@ctek.si

V primeru odstopa od pogodbe nam prejeti artikel pošlji po pošti na naš naslov.

Vrnjeni artikel mora biti nepoškodovan, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini.

Strošek, ki vas bremeni v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov. Artikel nam mora biti vrnjen najkasneje v roku 10 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe. Šteje se, da so artikli pravočasno vrnjeni, če jih prejmemo pred iztekom 10 dnevnega roka za vračilo. 

Vračilo opravljenih plačil (vključno s prvotnimi stroški dostave naročila bomo izvedli takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 10 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe.

Če ste nas pravilno obvestili o napaki, imate pravico zahtevati, da:

  • odpravimo napako na artiklu ali 
  • artikel z napako zamenjamo z novim brezhibnim ali
  • vrnemo plačani znesek.

Če obstoj napake na artiklu ne bo sporen, bomo vaši zahtevi čimprej, najpozneje pa v roku osmih dni, ugodili. Če pa bi bil obstoj napake na artiklu sporen, pa ti bomo najkasneje v osmih dneh po prejemu vaše zahteve pisno odgovorili na vašo zahtevo in pojasnili naše stališče.

8. Garancija

Lastne garancije za izdelke ne nudimo.
Izdelki, ki imajo garancijo, jih zagotavlja izvirni proizvajalec.
 

OPOMBA: CTEK polnilniki imajo garancijo proizvajalca, garancijski pogoji so napisani v priloženih navodilih za uporabo. 

OMEJENA GARANCIJA CTEK SWEDEN AB, izdaja to omejeno garancijo izvirnemu kupcu tega izdelka. Ta omejena garancija ni prenosljiva. Ta garancija velja za tovarniške in materialne napake 5 let (ali 2 leti za nekatere artikle) od datuma nakupa. Stranka mora izdelek vrniti skupaj z originalnim računom tja, kjer je polnilec kupila. Garancija ne velja v primerih, ko je bil polnilec odprt, če se je z njim malomarno ravnalo ali je popravilo izvajal kdo drug, ne podjetje CTEK SWEDEN AB ali predstavniki, ki jih je podjetje pooblastilo. Ena od lukenj za vijake na dnu polnilca je zatesnjena. Odstranitev ali poškodovanje tesnila povzroči neveljavnost garancije. Podjetje CTEK SWEDEN AB ne daje nikakršne druge garancije kot te omejene garancije in ni odgovorno za nobene druge stroške kot omenjene zgoraj, tj. za posledično škodo. Razen te garancije podjetja CTEK SWEDEN AB ne zavezuje nikakršna druga garancija.

9. Uporaba prava 

Za te Splošne pogoje, kupoprodajno pogodbo in razmerja med vami in nami se uporablja slovensko pravo. 

10. Pritožbe in reševanje sporov

Pritožbeni postopek 

Spoštujemo veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po najboljših močeh trudimo zagotavljati učinkovit sistem za obravnavanje pritožb.

V primeru kakršnihkoli težav nas prosim kontaktirajte po elektronski pošti na info@ctek.si, preko katerega lahko oddate svojo pritožbo. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Prepričani smo, da lahko vaše pomisleke, težave ali pritožbe skupaj rešimo hitro, učinkovito in po mirni poti.  

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga kot potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

11. PRAVICE INTELEKTUALNE LASTNINE

Vse vsebine, objavljene v spletni trgovini CTEK.SI, vključno s teksti, oblikovanjem, fotografijami, itd., so predmet naših avtorskih pravic in drugih pravic intelektualne lastnine ali pravic naših partnerjev.
Brez izrecnega predhodnega pisnega našega soglasja, se jih ne sme na noben način razmnoževati, javno prikazovati ali kakor koli drugače uporabljati.

 

 

Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo in beleženjem piškotkov.V redu Več o piškotkih