ZA POMOČ: IZBERITE SVOJE VOZILO, PLOVILO ALI NAPRAVO
IN POMAGALI VAM BOMO PRI IZBIRI 
ZA IZBIRO KLIKNI NA IKONE DESNO ali SPODAJ! 

      

Spoštovani

kot uporabnik polnilnika CTEK MXS 3.8 lahko zaenkrat njegovo učinkovitost izredno pohvalim. Moj 3 leta star akumulator je po polnjenju »oživel«, če se lahko tako izrazim. Z vžigom hladnega motorja ni več dosedanjih težav ob nižjih temperaturah in daljšem mirovanju avta. Akumulator imam priključen skoraj neprestano zaradi  vdrževanja nivoja napetosti. Pomeril sem napetost in tester kaže napolnjenost do okoli 14.3-14.4V kar je ob upoštevanju pogreška testerja 0.1V odličen rezultat.
 

ODGOVOR: V bistvu nič novega. To sporočajo praktično vsi.
Samo nekateri »prijavijo«, da jim je CTEK uničil aku (po polnjenju je bila »tema«)! Zakaj? 
Ker je aku že bil tolikokrat tako prazen, da se je »sesedel« - torej so imeli tako zanič aku, da »ni polnilca, ki bi naredil NOV aku«!!!


Nerealno pričakovanje. CTEK ne more svinčev sulfat, ki se je nabral na svinčenih celicah in na dnu akuja, »predelati« nazaj v svinec in ga vgraditi nazaj na plošče…

Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo in beleženjem piškotkov.V redu Več o piškotkih