Spoštovani
kot uporabnik polnilnika CTEK MXS 3.8 lahko zaenkrat njegovo učinkovitost izredno pohvalim. Moj 3 leta star akumulator je po polnjenju »oživel«, če se lahko tako izrazim. Z vžigom hladnega motorja ni več dosedanjih težav ob nižjih temperaturah in daljšem mirovanju avta. Akumulator imam priključen skoraj neprestano zaradi vdrževanja nivoja napetosti. Pomeril sem napetost in tester kaže napolnjenost do okoli 14.3-14.4V kar je ob upoštevanju pogreška testerja 0.1V odličen rezultat.
ODGOVOR: V bistvu nič novega. To sporočajo praktično vsi.
Samo nekateri »prijavijo«, da jim je CTEK uničil aku (po polnjenju je bila »tema«)! Zakaj?
Ker je aku že bil tolikokrat tako prazen, da se je »sesedel« - torej so imeli tako zanič aku, da »ni polnilca, ki bi naredil NOV aku«!!!
Nerealno pričakovanje. CTEK ne more svinčev sulfat, ki se je nabral na svinčenih celicah in na dnu akuja, »predelati« nazaj v svinec in ga vgraditi nazaj na plošče…