ZA ENOSTAVNO IN VARNO UPORABO JE MOŽEN DOKUP PRIBORA ALI DRUG ARTIKEL
DEFA rele s temperaturnim tipalom za izklop grelca motorja
ZALOGA
Artikel: 470405
Grelec motorja v DEFA sistemu je pomemben faktor - posebno v zimskem času - za reševalna in druga vozila, ki so v stalni pripravljenosti za hiter izvoz, ali za diesel agregate in generatorje.
Kot vemo, vsi vozniki vozil za pomoč in reševanje, ki so v stalni pripravljenosti za HITER in NUJEN izvoz, TAKOJ OBREMENIJO MOTOR z maksimalno močjo (hiter izvoz iz garaže).
To pa “ni dobro” za diesel motorje!
Zato je pomembno, da je blok motorja predogret.
To je posebno pomembno pri reševalnih vozilih z diesel motorji.
Diesel motor potrebuje višjo delovno temperaturo, zato je pomembno, da je motor hitro ogret, oz. PREDGRET.
Predgret motor ob zagonu omogoča mirnejši tek, manjšo porabo goriva in manjšo obrabo motornih delov ter čistejši izpuh.
PRIMER: reševalne postaje imajo navodila, da so vozila v garažah stalno priklopljena z DEFA konektorji oz. na 230V napetost zaradi polnjenja akumulatorjev in vseh naprav, ki so vgrajene ali uporabljajo 230V napetost v vozilu.
OPOMBA: nekatera reševalna in gasilska vozila so na 230V napetost priklopljena z avtomatskim odklopom z vozila Rettbox-ONE ali Rettbox-S, ki tudi lahko dovaja 230V napetost v vozilo in hkrati z DEFA grelcem motorja ogreva blok motorja!
VENDAR:
iz dolgoletne prakse monterja DEFA grelcev motorja, omenimo sledečo “težavo”:
v nekaj letih se je izkazalo, da pri cevnih grelcih motorja (manj problematično je pri grelcih v bloku motorja, kontaktni grelec za karter olja je novejša izvedba in naj ta težava ne bi bila prisotna),
non-stop ogreva tudi motor oz. vodo v bloku motorja.
Ker ničesar ne omejuje temperaturo vode v bloku motorja, se gumijaste cevi pred in za cevnem grelcem PREGREVAJO in prekmalu PREPERIJO.
Greje tudi, ko se vozilo vrne v garažo (in ga po navodilih morajo priklopiti na 230V napetost), čeprav je motor še ogret od predhodne vožnje.
Torej gumijaste cevi hladilne tekočine pri bloku motorja oz. DEFA grelcu v parih letih preperijo ter spustijo hladilno tekočino in je zato potrebna predčasna menjava cevi, kar je dodaten strošek in včasih usodno za motor, če se zgodi na nujni vožnji...!
ALI:
še ena izkušnja monterja (npr. garaža z 10 reševalnimi vozili, poleti, zunaj več kot 30°C, vozilo je pripeljalo nazaj v garažo) …ko je dal roko na “havbo” motorja, je bila ta zelo vroča, DEFA grelec motorja pa je vseeno grel, ker so vozilo spet priklopili na DEFA/Rettbox priklop… tako je bilo poleti zaradi non-stop gretja motorjev v garaži še veliko bolj vroče!
Da ne govorimo o porabi elektrike.
ZATO toplo priporočamo, da se vgradi rele s temperaturnim tipalom za izklop grelca motorja na bloku motorja, ki PREKINE OGREVANJE VODE, ko ta DOSEŽE 40°C (vklaplja pa pri 32°C)!
PRAVNO OBVESTILO (zaradi 100% kopiranja naših tekstov na spletne strani drugih podjetij, ki jim ne dobavlja naše podjetje):
Slovenski tekst za CTEK polnilnike na naši spletni strani www.ctek.si je intelektualna lastnina uradnega distributerja za Slovenijo, to je podjetja Sončna uprava Edvard Brank s.p.
Javna uporaba, tiskanje in razmnoževanje našega teksta fizičnim osebam z dejavnostjo prodaje in pravnim osebam za reklamiranje njihove prodaje v svojih prostorih ali na spletu ni dovoljena, razen podjetjem, ki jim dobavlja naše podjetje!