IZBERITE SVOJE VOZILO, PLOVILO ALI NAPRAVO
IN POMAGALI VAM BOMO PRI IZBIRI 
ZA IZBIRO KLIKNI NA IKONE DESNO ali SPODAJ! 

      

KAKO MI REŠUJEMO AKUMULATOR VOZILA V KARANTENI

CTEK polnilnik-vzdrževalnik akumulatorja MXS 5.0 (ali močnejši) na stenskem nosilcu. 

Če imate večje kapacitete akumulatorja, morate izbrati ustrezno močnejši polnilnik. Naše podjetje na željo izdela komplet skupaj s podložno ploščo, priklopom in elektro instalacijo. Za to se pogosto odločajo podjetja z večjim številom vozil, ki niso stalno v uporabi (podjetja za izposojo kombijev, manjši tovornjaki, gasilci, itd.).


V času izolacije, ki je nam zapovedana za nedoločen čas (?), bodo tudi naši jekleni konjički prisilno parkirani. Sodobna vozila s polno elektronike (posebno pa s Start&Stop sistemi), kot tudi starejša vozila…VSI imajo akumulatorje! Kot je splošno znano, če se z vozili ne vozimo vsakodnevno (!), akumulator hitro oslabi. Posebno v hladnejšem vremenu.

Dokaj hitro se začne sulfatizacija: svinec na ploščah akumulatorja se spreminja v svinčev sulfat in nalaga na njihove površine, kar vedno bolj otežuje tudi kemične procese, poleg tega, da se svinčev sulfat nikoli več ne bo »spremenil« nazaj v svinec in je tega, posledično, vedno manj…).
Povedano poenostavljeno: akumulatorju tako skrajšujemo življensko dobo.


Kako mi rešujemo nastalo situacijo oz. kako vzdržujemo mi? 

Enostavno, na (za daljše obdobje ali pa tudi ne) parkirano vozilo smo priklopili CTEK polnilnik-vzdrževalnik akumulatorja MXS 5.0.
Kdor ima v vozilu manjšo kapaciteto akumulatorja (tja do 65Ah), je dovolj že polnilnik-vzdrževalnik MXS 3.8.
Seveda morate imeti »pri roki« šukov vtičnico z 230V napetostjo.

Ps.: temu našemu štiri leta starem vozilu spodaj s Start&Stop sistemom (AGM ali EFB akumulator) že po 24 urah pade napetost  akumulatorja pod 12,4V, zato smo ga imeli priklopljenega že pred karanteno.
V prejšnjem 16 let staremu vozilu smo dokupili samo en akumulator…


Naš akumulator je vedno 100% poln . To stanje nam potrjuje tudi CTEK CTX Battery Sense 12V (na sliki spodaj), katerega stanje sledimo na pametnem telefonu preko Bluetooth vmesnika.

Pomagati vam želimo, da po koncu karantene za ljudi, ne bo vaše vozilo obstalo v prisilni »karanteni«, ker akumulator ne bo sposoben zagnati motorja…pa še dodatni stroški za nakup novega akumulatorja (ali klicanje servisa oz. vleko vozila) odpadejo.

 

Naš akumulator je vedno 100% poln (slike spodaj) . To stanje nam potrjuje tudi CTEK CTX Battery Sense 12V
(na sliki spodaj, montiran na kleme akumulatorja), katerega stanje sledimo na pametnem telefonu preko Bluetooth vmesnika.

 

 

 

 

Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo in beleženjem piškotkov.V redu Več o piškotkih