Zvonko
Pa še en mali review, ki ga lahko mirne volje popravite itd...Za objavo se ne sekiram ..glavno ,da imam polnilce :)))
Po napol prazni bateriji v motorju HONDA ,mi je prijatelj posodil njegov
polnilec neke neznane firme in sem si rekel ,da nekaj takega moram imeti pri
hiši (nimam rad sposojanja).Na internetu sem našel CTEK polnilce, pogledal info o njih, par testov in dosti youtube posnetkov in iz prve kot radi rečemo, naročil CTEK MXS 10 s setom za vžigalnik z
ledicami (kolobarim med dvema 100Ah in tremi 60Ah akumulatorji), ter CTEK XS 0.8 (motor 11Ah in kosilnica 23Ah).Lahko rečem samo ,da stare (navadne) polnilce ne moreš primerjati s temi.Polnil
sem tudi prijateljem (od 15Ah do 160Ah),ki so me po polnjenju vprašali, če sem jim zamenjal stari akumulator z novim. Pohvalim CTEK polnilce (ki so med drugim tudi IDIOT PROOF hahaha), še bolj pa tega gospoda, profesionalnost in njegovo veliko zalogo potrpljenja pri mojih vprašanjih,ki jih ni bilo malo. KOLIKO VPRAŠANJ, TOLIKO NASVETOV!!
Skratka še obstajajo firme v Sloveniji,ki se za svojo prihodnost nimajo kaj bati. Čez teden dni pa sem za sebe naročil CTEK XC 0.8 6V (da hčerki napolnim 6V baterije v njenih vozilih-igračkah) in CTEK MXS 10 za mojega prijatelja ,ki sem mu polnil akumulator za kombajn.
Naj vas ime firme (SONČNA UPRAVA) ne zavede ,ker je genialno.
LP zvonko
ODGOVOR:
hvala za feedback Zvonko.
Na žalost vedno manj ljudi ceni med in poprodajno podporo kupcem.
Le "pametni" vedo, da se takemu kupcu kot ste vi, "splača" plačati kak % več, kot pa kupovati na spletnih trgovinah, kjer prodajajo "od igle do lokomotive" po najnižjih možnih cenah (saj običajno nimajo CTEK polnilnikov na zalogi - le nekateri jih kupijo od nas, zastopnikov, nekateri celo iz tujine brez SLO navodil, kar je sankcionirano z visoko kaznijo!). Če pa kaj "crkne" (vsaka tehnika lahko zataji!), pa "tisti drugi" kličejo nas...Tem ne pomagamo.
Direktiva Švedov je: podporo (garancijo npr.) mora zagotavljati PRODAJALEC.
Taki kupci se torej morajo obrniti na internetno trgovino oz. tam, kjer so kupili! Šele potem spoznajo koliko so "profitirali"...vendar prepozno.
Res pa je, da kljub vsemu tedensko pomagamo z nasveti kupcem, ki se oglasijo po telefonu ali e-pošti.
Ko izvedo kar so želeli, pa kupijo - drugje. Za par EUR ceneje. Torej "delamo" tudi za druge prodajalce.
Globalizacija trga pomeni "klanje" s cenami med podjetji in nižja cena za uporabnika.
Torej težje prživetje podjetjem in lažje kupcem.
Na škodo kvalitete artiklov in uslug, seveda.
To pa je že druga zgodba.