ZA POMOČ: IZBERITE SVOJE VOZILO, PLOVILO ALI NAPRAVO
IN POMAGALI VAM BOMO PRI IZBIRI 
ZA IZBIRO KLIKNI NA IKONE DESNO ali SPODAJ! 

      

Zvonko

Pa še en mali review, ki ga lahko mirne volje popravite itd...Za objavo se ne sekiram ..glavno ,da imam polnilce :)))
Po napol prazni bateriji v motorju HONDA ,mi je prijatelj posodil njegov 
polnilec neke neznane firme in sem si rekel ,da nekaj takega moram imeti pri 
hiši (nimam rad sposojanja).Na internetu sem našel CTEK polnilce, pogledal info o njih, par testov in dosti youtube posnetkov in iz prve kot radi rečemo, naročil CTEK MXS 10 s setom za vžigalnik z 
ledicami (kolobarim med dvema 100Ah in tremi 60Ah akumulatorji), ter CTEK XS 0.8 (motor 11Ah in kosilnica 23Ah).Lahko rečem samo ,da  stare (navadne) polnilce ne moreš primerjati s temi.Polnil 
sem tudi prijateljem (od 15Ah do 160Ah),ki so me po polnjenju vprašali, če sem jim zamenjal stari akumulator z novim. Pohvalim CTEK polnilce (ki so med drugim tudi IDIOT PROOF hahaha), še bolj pa tega gospoda, profesionalnost in njegovo veliko zalogo potrpljenja pri mojih vprašanjih,ki jih ni bilo malo. KOLIKO VPRAŠANJ, TOLIKO NASVETOV!!
Skratka še obstajajo firme v Sloveniji,ki se za svojo prihodnost nimajo kaj bati. Čez teden dni pa sem za  sebe naročil CTEK XC 0.8 6V (da hčerki napolnim 6V baterije v njenih vozilih-igračkah) in CTEK MXS 10 za mojega prijatelja ,ki sem  mu polnil  akumulator za kombajn.

Naj vas ime firme (SONČNA UPRAVA) ne zavede ,ker je genialno. 

 

LP zvonko

ODGOVOR

hvala za feedback Zvonko.


Na žalost vedno manj ljudi ceni med in poprodajno podporo kupcem.

Le "pametni" vedo, da se takemu kupcu kot ste vi, "splača" plačati  kak % več, kot pa kupovati na spletnih trgovinah, kjer prodajajo "od igle do lokomotive" po najnižjih možnih cenah (saj običajno nimajo CTEK polnilnikov na zalogi - le nekateri jih kupijo od nas, zastopnikov, nekateri celo iz tujine brez SLO navodil, kar je sankcionirano z visoko kaznijo!). Če pa kaj "crkne" (vsaka tehnika lahko zataji!), pa "tisti drugi" kličejo nas...Tem ne pomagamo. 
Direktiva Švedov je: podporo (garancijo npr.) mora zagotavljati PRODAJALEC. 
Taki kupci se torej morajo obrniti na internetno trgovino oz. tam, kjer so kupili! Šele potem spoznajo koliko so "profitirali"...vendar prepozno.
Res pa je, da kljub vsemu tedensko pomagamo z nasveti kupcem, ki se oglasijo po telefonu ali e-pošti.
Ko izvedo kar so želeli, pa kupijo - drugje. Za par EUR ceneje. Torej "delamo" tudi za druge prodajalce.

Globalizacija trga pomeni "klanje" s cenami med podjetji in nižja cena za uporabnika.
Torej težje prživetje podjetjem in lažje kupcem.
Na škodo kvalitete artiklov in uslug, seveda.
To pa je že druga zgodba.

Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo in beleženjem piškotkov.V redu Več o piškotkih