ZA ENOSTAVNO IN VARNO UPORABO JE MOŽEN DOKUP PRIBORA ALI DRUG POLNILNIK
CTEK MXS 5.0 polnilec akumulatorja in CTX Battery Sense 12V za nadzor akumulatorja - PRIVARČUJETE 22,80 EUR
ZALOGA

Artikel: 56-999/40-149
AKCIJA !
ZAKAJ KUPITI PRI NAS ?
Ker smo "vir" - distributer švedskih polnilnikov za Slovenijo. Ker boste ob morebitni pred in poprodajni podpori ali reklamaciji, deležni naše podpore in svetovanje iz "prve roke", saj imamo s CTEK polnilniki osebne izkušnje že od leta 2004!
Tudi neko filozofsko načelo pravi: "Pij vodo pri izviru". Mi dodajamo bolj aktualno pripombo: seveda ne onesnaženo.
V kompletu je polnilec akumulatorjev CTEK MXS 5.0 in CTX Battery Sense 12V
CTX BATTERY SENSE 12V JE Tehnični pripomoček za nadzor in polnjenje-vzdrževanje do petih akumulatorjev na enem telefonu !
(Aplikacijo prenesete v telefon iz trgovine za Android (Google Play) ali z iOS (Apple App Store).
V času karantene ljudi (in vozil), posebno v zimskem času, nam mnogi lastniki vozil poročajo o velikih težavah z akumulatorji v stoječih vozilih (računalnik javlja prenizko napetost v vozilu, motor ne zažene, potrebna je vleka vozila in/ali nakup novega akumulatorja...).
To so težave vozil v zasebni lasti, ki se ne uporabljajo vsakodnevno ali pa imajo vožnje s kratkimi relacijami.
Vendar je CTX Battery sense 12V uporaben tudi za porofesionalno uporabo ( garaže podjetij z večimi vozili, avtosaloni...). Lastnik ali oskrbnik vozil lahko nadzira stanje akumulatorja na vozilih preko svojega telefona in ustrezno ukrepa (napolni akumulator).
Vsak akumulator mora imeti na klemah SVOJ CTX Battery Sense, ki se ga da poljubno prenašati na katerikoli 12V akumulator v vozilu, čolnu, napravi, garaži, kleti...
Komu je ta ponudba namenjena?
Za tiste, ki imajo radi vse informacije »na telefonu«, lastnike vozil, kjer je akumulator težko dostopen, garaže, salone z večimi vozili...
Ta enkratna ponudba vsebuje dva artikla, ki rešujeta problem nadzora »praznega akumulatorja« v času »karantene vozil«, posebno za vozila s Start&Stop sistemi in AGM ali EFB akumulatorji in z zelo kratkimi vožnjami - saj ne smemo nikamor daleč!
Več o težavah in izkušnjah z akumulatorji v »MOJA ZGODBA 2020 - NEOBVEZNO BRANJE« spodaj ( kasneje bomo zapis preselili na naš BLOG ).
Kaj vsebuje ta enkratna ponudba: polnilnik CTEK MXS 5.0
in naprava za nadzor nad akumulatorjem preko Bluetooth povezave do telefona s senzorjem na akumulatorju , to je CTX BATTERY SENSE 12V.
Aplikacijo prenesete iz trgovine za Android (Google Play) ali z iOS (Apple App Store) mobilne naprave.
KLIK NA SPODNJO SLIKO VAM POKAŽE FUNKCIJE, KAKO PRIKLOPITI IN KAKO ROKOVATI S CTX BATTERY SENSE 12V:
»MOJA ZGODBA 2020 - NEOBVEZNO BRANJE«
Tik pred prvo karanteno sem kupil štiri leta staro vozilo. Ima Start&Stop sistem z AGM akumulatorjem. Na njega imam priključen komfort indikator , ki mi z rdečo utripajočo ledico stalno kaže (posebno sedaj pozimi), da bo akumulator kmalu "izdihnil", ker je napetost pod 12,4V.
Kaj to pomeni po SOC klasifikaciji tukaj (torej akumulatorji s Start&Stop sistemom ne vzdržijo več kot pet let ?!).
Standard Euro6 zahteva minimalne izpuste vozil, ne upošteva pa, da moramo uporabniki vozil zato POGOSTEJE kupovati akumulatorje, ki so NEVARNI ODPADEK (za njihovo proizvodnjo je ravno tako večja obremenitev za okolje, ker jih morajo narediti več ! ).
Z logiko, ki jo nam vsiljuje EU, se ne strinjam, vendar proizvajalci vozil se morajo ravnati po direktivah EU, če želijo še prodajati vozila v EU... jaz (itak) vedno izključim Start&Stop sistem, vendar je mučno za voznika...VSAKIČ ob zagonu je cel kup "operacij" da spelješ - je kot "polet na luno".
Prejšnji akumulator na vozilu brez Start&Stop sistema mi je zdržal osem let in sem ga menjal po osmih letih (z vzdrževanjem s CTEK), sedaj ga bom moral na pet let...(res pa je, da sem kupil že štiri leta staro vozilo brez vzdrževanega akumulatorja s CTEK).
Vendar vsi smo, kjer smo.
Če ne želite, da vam akumulator z računalnikom vred ne "počepa" v zimskih in teh neverjetnih časih, predlagam, da uporabite CTEK polnilnike z vsem priborom, ki je na voljo. Sedaj, pozimi, imam na vozilo (z AGM akumulatorjem s Start&Stop) stalno priklopljen polnilnik CTEK MXS 7.0 (lahko je tudi MXS 5.0) na način AGM z napetostjo 14,7V.
Motor "zelo živahno" zažene, čeprav samo 2x na teden, ko grem v trgovino.
Vendar, poleg tega, da ni potrebno klicati "AMZS" za pomoč, je glavno, da akumulator ne bo "opešal" čez zimo in naslednjo pomlad (morda?) ne bo treba kupiti novega... To je t.i. VZDRŽEVANJE AKUMULATORJA!
Letos sem z vozilom opravil samo kakih 3.000-4.000 km. Podobno kot vsi Slovenci letos (karantena, ne smemo v druge občine...). Poleti, ko sem se odpravil na enourno kopanje na Obalo, sem iskal dve uri, da sem našel parkirni prostor na zasebni parceli (zvečer sem videl, da "biriči" lepijo listke drugim vozilom parkiranih ob cesti). To je bil edini "poletni dopust" in sem kasneje raje ostal doma.
ŠE ENA IZKUŠNJA s CTX Battery Sense 12V:
Lastnik podjetja, ki posoja več gumijastih plovil v Dalmaciji za en dan ali več, vsak večer ob vrnitvi pričaka ta plovila-čolne na "rivi".
Ob "pivu" in "ne dalj kot doseže Bluetooth" (običajno čez cesto iz kafiča) preko telefona preveri stanje akumulatorjev na vsakem čolnu (največji porabniki elektrike ni "bumbum" glasba", temveč prenosni hladilniki.
Če mu CTEX Battery Sense 12V javi, da je kateri od akumulatorjev na čolnih zelo prazen, takoj priklopi priklopi MXS 10 (da hitreje napolni več praznih akumulatorjev v 12 urah) na elektriko 230V na pomolu.
Zjutraj so akumulatorji (in nove posadke) spet nared za naslednje dogodivščine!
In zakaj lahko lastnik večih vozil (ali plovil-čolnov) KONTROLIRA VEČ AKUMULATORJEV ?
Ker APLIKACIJA na telefonu za CTX Battery Sense 12V omogoča kontrolo do petih akumulatorjev (vendar mora imeti vsak akumulator svoj senzor in vsakemu akumulatorju lahko vpišete svoje "uporabniško ime" - GLEJ SLIKO ZGORAJ)!
PRAVNO OBVESTILO (zaradi 100% kopiranja naših tekstov na spletne strani drugih podjetij, ki jim ne dobavlja naše podjetje):
Slovenski tekst za CTEK polnilnike na naši spletni strani www.ctek.si je intelektualna lastnina uradnega distributerja za Slovenijo, to je podjetja Sončna uprava Edvard Brank s.p.
Javna uporaba, tiskanje in razmnoževanje našega teksta fizičnim osebam z dejavnostjo prodaje in pravnim osebam za reklamiranje njihove prodaje v svojih prostorih ali na spletu ni dovoljena, razen podjetjem, ki jim dobavlja naše podjetje!